קבוצת בסדנו

קבוצת בסדנו

יזום והשקעות

אודות

אליעזר גרוס

אליעזר גרוס - מנכ"ל קבוצת בסדנו
אליעזר גרוס - מנכ"ל קבוצת בסדנו

אליעזר גרוס הוא יושב הראש והמנכ"ל של קבוצת ההשקעות הישראלית-אמריקאית 'בסדנו'. הוא איש עסקים בעל רזומה של יותר מ־40 שנות יזמות עסקית בישראל ומעבר לים. גישתו העסקית – עליה גם כתב במספר ספרים אותם חיבר – היא, שהקב"ה הוא זה שקובע את סיכויי ההצלחה של עסקאות שונות, והפרנסה היא בידי שמיים. האחריות המוטלת עלינו היא לעשות כל השתדלות בדרך להצלחה. גרוס מאמין שבכל עסקה, בוודאי כזו שמוגדרת עסקה טובה ומוצלחת, יש סייעתא דשמיא. אדרבה, אין שום הצלחה בלי סיוע מלמעלה.  ולא בכדי, נושאת קבוצתו את השם בסדנו – ראשי תיבות של "בסייעתא דשמיא נעשה ונצליח".

הקבוצה, שהוקמה בשנת 2011 (תשע"א), מאגדת אלפי משקיעים בישראל ובחו"ל, (בעיקר בצפון אמריקה) שרובם המכריע משתייך לציבור החרדי. תחומי ההשקעה של קבוצת בסדנו הם סטארט־אפ, בדגש על חדשנות ישראלית, ונדל"ן הן בישראל והן בעולם. הקשרים שפיתח אליעזר גרוס במהלך עשרות שנות פעילותו העסקית, הם אלה שאפשרו ומאפשרים לקבוצת בסדנו לפתח ולבסס אפיקי השקעה ביעדים רבים בעולם.

פעילותה של הקבוצה שמונה כיום עשרות עובדים בדרגים ובתפקידים שונים, נעשית בפיקוח הלכתי הדוק של ועד הפיקוח ההלכתי שע"י בד"ץ העדה החרדית ירושלים. המשמעות היא שציבור המשקיעים יכול להיות בטוח שהשקעות הקבוצה נעשות רק בחברות ומיזמים שעומדים בכללי ההלכה, האתיקה והחוק. כלומר, בסדנו בראשות אליעזר גרוס לא תשקיע במיזמים שפעילותם כרוכה ו/או גורמת לחילול שבת, או למשל במיזמים שעוסקים בהימורים או בקנאביס אפילו אם הוא רפואי.

 

כיושב־ראש קבוצת בסדנו, רואה אליעזר גרוס לעצמו זכות גדולה לסייע למשקיעים רבים שאינם מכירים את תחום ההשקעות ולא עוסקים בו באופן יומיומי, להגיע לתשואות יפות ולהשיא רווחים על השקעתם. בהובלתו, מצליחה בסדנו להגיע לפוטנציאל תשואה גבוה יותר על ההשקעה בהשוואה לגופים מקבילים. ואת זאת היא עושה בסיכונים נמוכים יותר, תוך אכפתיות ורגישות מקסימאלית לכספי המשקיעים.

אליעזר גרוס - מנכ"ל קבוצת בסדנו
אליעזר גרוס - מנכ"ל קבוצת בסדנו
נגישות