קבוצת בסדנו

קבוצת בסדנו

יזום והשקעות

סקירת החברות של קבוצת בסדנו – חלק ב'

בסקירת החברות הקודמת של קבוצת בסדנו בראשות אליעזר גרוס, פירטנו בנוגע לחברות BSeed ישראל ו-BSeed ארה"ב, פרנסה ואינווסטינישן. בחלק זה של סקירת החברות, נתמקד בשלוש חברות נוספות:

  • לדיל־אסטייט – מדובר בחטיבת הנדל"ן של קבוצת בסדנו. החטיבה מפעילה את קרן 'נדל"ן ולעניין' ואת שירות 'המכרזן'. כך למשל, ניתן להשקיע סכום מינימלי של 400,000 ש"ח בעבור עמלה נמוכה, ובאמצעות הסכום לרכוש נדל"ן ממכרזים או ממכירות פומביות – משלב האיתור, דרך ההליכים השונים ועד הרכישה. נדל"ן ולעניין היא קרן השקעה המשלבת נדל"ן וסטארטאפ.
  • לידרס – מועדון אשר פעיל בקהילות אורתודוקסיות בארצות הברית בלבד. נכון להיום, במועדון זה אלפי אנשים, שנחשפים לחברות ההזנק מישראל ובאפשרותם לעזור להן לבצע דריסת רגל בשוק האמריקאי. אם אותו חבר מספק שער כניסה איכותי יותר, כך התגמולים שיקבל גדלים בהתאמה.
  • בילט־אפ וונטצ'רס – קרן הון-סיכון בעלת התמחות בפרופטק, תחום העוסק בהייטק ובטכנולוגיה עבור ענף הנדל"ן. הקרן הזו מתמקדת בעיקר בטכנולוגיית נדל"ן. לבילט-אפ וונטצ'רס משרדים בארה"ב, בישראל ובאמירויות.

3 מן החברות של בסדנו בראשות אליעזר גרוס
בסדנו - מידע על השקעות

מודל ההשקעות של בסדנו: כניסה בשלב מוקדם ויציאה בסבב הגיוס הראשון או השני

בעולם הדינמי של השקעות, כניסה אסטרטגית להשקעה ויציאה בזמן, הם המפתח למקסום התשואה. קבוצת בסדנו, הידועה בתחום ההשקעות, עובדת במודל השקעה מעניין: התמקדות בכניסה בשלבי SEED

לקריאה נוספת »
נגישות