קבוצת בסדנו

קבוצת בסדנו

יזום והשקעות

בסדנו: השקעות כשרות לעולם טוב יותר

בעידן שבו שיקולים אתיים משפיעים יותר ויותר על החלטות פיננסיות, בסדנו בולטת בכך שהיא מציעה השקעות כשרות המתאימות לעקרונות של עשיית טוב. פילוסופיית ההשקעות של בסדנו מתמקדת בתמיכה במיזמים התורמים באופן חיובי לחברה תוך הימנעות מתחומים הקשורים לנזק, כגון הימורים או נשק. הנה מבט מקרוב על מה שהופך את הגישה של בסדנו לייחודית ומשפיעה.

1. פילוסופיית השקעות אתית

בלב האסטרטגיה של בסדנו עומדת מחויבות להשקעה אתית. המשמעות היא בחירה קפדנית של השקעות שלא רק מבטיחות תשואות כספיות אלא גם עומדות בסטנדרטים מוסריים גבוהים. על ידי התמקדות בתעשיות המקדמות השפעה חברתית חיובית, כגון הייטק, פרופטק ונדל"ן, בסדנו מבטיחה שכל סכום שהושקע תורם לעולם טוב יותר.

2. אי הכללת תעשיות מזיקות

גישת ההשקעות הכשרות של בסדנו מוציאה באופן קטגורי את התחומים הקשורים באופן מסורתי להשפעות שליליות. זה כולל תעשיות כמו הימורים, שעלולים להוביל להתמכרות ולהרס פיננסי; כלי נשק, התורמים לאלימות ולקונפליקט; ותחומים אחרים העלולים להוביל לנזק. על ידי הימנעות מתחומים אלו, בסדנו שומרת על שלמות תיק ההשקעות שלה ומתיישרת עם ערכי הקהל היהודי-חרדי.

3. השקעות בעלות השפעה חיובית

השקעה עם בסדנו פירושה תמיכה בחברות ופרויקטים המוקדשים ליצירת שינוי חיובי. זה יכול לכלול סטארטאפים המתמקדים בפתרונות בריאות חדשניים, טכנולוגיה חינוכית שמנגישה למידה ופרויקטים של אנרגיה מתחדשת ועוד. כל השקעה נבחרת על סמך הפוטנציאל שלה לייצר הן תשואה כספית והן יתרונות עבור הכלל.

4. שקיפות ואחריות

שקיפות היא אבן יסוד בפעילותה של בסדנו. המשקיעים מתעדכנים לאן הכסף שלהם הולך וההשפעה שהוא עושה. אחריות זו מבטיחה שבסדנו תעמוד בסטנדרטים האתיים שלה ומאפשרת למשקיעים להרגיש בטוחים שהכספים שלהם מושקעים בצורה אחראית. דיווח ועדכונים שוטפים מספקים תובנה לגבי הביצועים וההשפעה של השקעות, ומחזקים את האמון וההתאמה לערכי המשקיעים.

בסדנו - מידע על השקעות

מודל ההשקעות של בסדנו: כניסה בשלב מוקדם ויציאה בסבב הגיוס הראשון או השני

בעולם הדינמי של השקעות, כניסה אסטרטגית להשקעה ויציאה בזמן, הם המפתח למקסום התשואה. קבוצת בסדנו, הידועה בתחום ההשקעות, עובדת במודל השקעה מעניין: התמקדות בכניסה בשלבי SEED

לקריאה נוספת »
נגישות