קבוצת בסדנו

קבוצת בסדנו

יזום והשקעות

מודל ההשקעות של בסדנו: כניסה בשלב מוקדם ויציאה בסבב הגיוס הראשון או השני

בסדנו - מידע על השקעות

בעולם הדינמי של השקעות, כניסה אסטרטגית להשקעה ויציאה בזמן, הם המפתח למקסום התשואה. קבוצת בסדנו, הידועה בתחום ההשקעות, עובדת במודל השקעה מעניין: התמקדות בכניסה בשלבי SEED או אפילו Pre-Seed ויציאה במהלך סבב הגיוס הראשון או השני, בדרך כלל סבב A או B. גישה זו לא רק מקצרת את תקופת ההשקעה, אלא גם מגבירה רווחים פוטנציאליים, ומציעה יתרונות משמעותיים למשקיעים.

כניסות בשלב מוקדם: השקעות SEED ו-Pre-Seed

כניסה בשלב SEED או Pre-Seed מאפשרת לבסדנו להשקיע בסטארט-אפים בשלבים המתהווים שלהם, שבהם הערכות השווי בדרך כלל נמוכות יותר. מעורבות מוקדמת זו מאפשרת לבסדנו לרכוש נתח הון משמעותי בהוצאה הונית קטנה יחסית. על ידי זיהוי סטארט-אפים מבטיחים עם פוטנציאל צמיחה גבוה בשלב מוקדם, הקבוצה ממצבת את עצמה בעמדה שבה היא תוכל להפיק תועלת ככל שחברות אלו צומחות ומתבגרות.

היתרונות של השקעות בשלב מוקדם

  1. עלויות כניסה נמוכות יותר – השקעה בשלב SEED או Pre-Seed מאפשרת לבסדנו לרכוש הון בהערכות שווי נמוכות יותר. עלות נמוכה ראשונית זו יכולה לגרום להחזר על השקעה (ROI) גבוה יותר כאשר החברה מתקדמת לסבבי הגיוס הבאים עם הערכות שווי גבוהות יותר.
  2. השפעה ותמיכה – לגופים המשקיעים כמו בסדנו יש לעתים קרובות יותר השפעה על כיוון הסטארט-אפ. על ידי מתן לא רק הון, אלא גם הכוונה ותמיכה אסטרטגית, בסדנו עוזרת לעצב את הפיתוח של החברה, להגביר את סיכויי ההצלחה שלה ובכך להגן על ההשקעה.
  3. גישה להזדמנויות בעלות פוטנציאל גבוה – רעיונות פורצי דרך וחידושים צצים בשלב SEED. ההתמקדות של בסדנו בהשקעות בשלבים מוקדמים מעניקה לה גישה להזדמנויות האלה, שהן בעלות פוטנציאל גבוה במקרים מסוימים.

יציאה בזמן: גיוס כספים בסיבוב A ו-B

האסטרטגיה של בסדנו כוללת יציאה במהלך סבבי גיוס כספים ראשון או שני, המכונה סבב A או B. העיתוי הזה הוא קריטי מכיוון שהוא מאפשר לנצל את הערכות השווי המוגדלות הנובעות מהצמיחה וההתפתחות הראשונית של החברה.

היתרונות של יציאה בזמן

  1. סיכון מופחת – יציאה במהלך סבב A או B עוזרת להפחית את הסיכונים הכרוכים בהחזקת השקעות לתקופות ממושכות. סטארט-אפים מתמודדים עם אתגרים רבים כשהם מתרחבים, ויציאות מוקדמות מאפשרות לקבע את הרווחים לפני שצצים מכשולים פוטנציאליים.
  2. נְזִילוּת – אקזיטים מוקדמים מספקים נזילות למשקיעים, ומאפשרים להם להשקיע מחדש את הונם בהזדמנויות חדשות. מחזור מתמשך זה של השקעה ויציאה מסייע לשמור על תיק השקעות דינמי.
  3. תשואות טובות יותר – על ידי יציאה בנקודה שבה הסטארט-אפ הפגין התקדמות משמעותית והשיג הערכות שווי גבוהות יותר, בסדנו יכולה למקסם את התשואות. הצמיחה בין שלב SEED לסיבוב A או B מייצגת לעתים קרובות הערכה משמעותית של ערך.
בסדנו - מידע על השקעות

מודל ההשקעות של בסדנו: כניסה בשלב מוקדם ויציאה בסבב הגיוס הראשון או השני

בעולם הדינמי של השקעות, כניסה אסטרטגית להשקעה ויציאה בזמן, הם המפתח למקסום התשואה. קבוצת בסדנו, הידועה בתחום ההשקעות, עובדת במודל השקעה מעניין: התמקדות בכניסה בשלבי SEED

לקריאה נוספת »
נגישות