קבוצת בסדנו

קבוצת בסדנו

יזום והשקעות

אליעזר גרוס: מידע על נכס ממכרז להשקעה או למגורים

אליעזר גרוס

אולי לא ידעתם זאת, אבל מדי שנה, נמכרים בישראל לא מעט נכסים שלא בדרך הקונבנציונלית, אלא דרך מכירות פומביות ומכרזים. מדובר בנכסים שממומשים כחלק מהליכים כמו הוצאה לפועל, תרומות, ירושות ופירוק שותפויות. מה שמעניין במכירת נכסים באופן הזה, לפי אליעזר גרוס, העומד בראש קבוצת בסדנו, הוא העובדה שמחירם נמוך יחסית, אפילו 20% פחות מהמחירים הנהוגים בשוק.

סדר היום של כולנו עמוס בעבודה, במשפחה ובעיסוקים נוספים – ולא תמיד נמצא הזמן המתאים לאיתור של עסקאות אטרקטיביות או מכרזים שונים, שלא לדבר על בחינה רצינית שלהם, הגשת הצעה וזכייה. כאן בסדנו בראשות אליעזר גרוס נכנסת לתמונה. גרוס עצמו עוסק בין היתר בתחום המכרזים מעל שלושה עשורים, ובסדנו מציעה שירות בתחום.

איך זה עובד: אתם מחליטים מה מאפייני הנכס הרצוי, את מיקומו בארץ ואת סביבת המחירים שתהיו מוכנים לשלם עליו. בסדנו תעשה את כל המאמצים כדי לאתר נכסים אטרקטיביים במכירות פומביות ובמכרזים. נכס כזה אותר? הקבוצה תטפל בהליכים השונים, מהשלבים הראשונים ועד למימוש העסקה.

בסדנו - מידע על השקעות

מודל ההשקעות של בסדנו: כניסה בשלב מוקדם ויציאה בסבב הגיוס הראשון או השני

בעולם הדינמי של השקעות, כניסה אסטרטגית להשקעה ויציאה בזמן, הם המפתח למקסום התשואה. קבוצת בסדנו, הידועה בתחום ההשקעות, עובדת במודל השקעה מעניין: התמקדות בכניסה בשלבי SEED

לקריאה נוספת »
נגישות