קבוצת בסדנו

קבוצת בסדנו

יזום והשקעות

הכירו את פלטפורמת לידרס

פלטפורמת Leaders מבית בסדנו

ישראל נחשבת בצדק רב אומת סטארטאפ. ענף זה מבוסס על מידע, ידע וחדשנות – וכל חברה שעוסקת בתחום זה זקוקה להדרכה, כסף ולא יזיקו קשרים. נביט לרגע בצורך הכספי: הוא נועד למימון הפעילות בשנותיה הראשונות של החברה, שלרוב הן הפסדיות, עד לפריצה, אם וכאשר זו מגיעה. הדרכה מחברת את היזמים לתחום השיווק, המכירות והניהול. קשרים מאפשרים לחברה עם רעיון טוב לצמוח בצורה זריזה יותר. כאן בדיוק נכנסת "לידרס" מבית בסדנו.

אליעזר גרוס, מנכ"ל קבוצת בסדנו, מסביר כי פלטפורמת לידרס עונה על הצורך ביצירת קשרים בצורה מעניינת מאוד. בקהילה החרדית, הקשר החברתי בין החברים בה הוא חזק במיוחד: פגישות באירועים משפחתיים וחברתיים יותר מהרגיל בקהילות שונות – ומשפחות גדולות יותר. כך גם בארה"ב בקהילות אורתודוקסיות, רק שבאמריקה, חלק מחברי הקהילה עובדים בחברות שונות. כך ניתן לבנות קשר עם מספר חברים לא מבוטל בהקשר של חברות סטארטאפ.

כך זה עובד

כל אחד מהחברים הופך ל"לידר" – לרוב יהודי אורתודוקסי מארה"ב. הוא ממלא את פרטיו ומוסיף רשימה ללא סימנים מזהים של קרובים וחברים עם תפקידיהם בחברות שלהם. ככל שקשר מסוים ינוצל, הלידר יקבל תשלום בעבורו.

כל חברת סטארטאפ, מסביר אליעזר גרוס, נרשמת אל הפלטפורמה ומוסרת מידע כללי על אודותיה, כולל סוג הקשרים המבוקשים וכיו"ב. כך נוצר הקשר הראשוני בין החברה ל"לידרים" פוטנציאליים. לידרס תלווה את החברה בתהליך אל מו"מ לעסקה ראשונית, שעשויה להעלות את שוויה. בכל אחד מהתהליכים, יתוגמל ה"לידר".

בסדנו - מידע על השקעות

מודל ההשקעות של בסדנו: כניסה בשלב מוקדם ויציאה בסבב הגיוס הראשון או השני

בעולם הדינמי של השקעות, כניסה אסטרטגית להשקעה ויציאה בזמן, הם המפתח למקסום התשואה. קבוצת בסדנו, הידועה בתחום ההשקעות, עובדת במודל השקעה מעניין: התמקדות בכניסה בשלבי SEED

לקריאה נוספת »
נגישות