קבוצת בסדנו

קבוצת בסדנו

יזום והשקעות

סקירת החברות של קבוצת בסדנו – חלק א'

בסדנו - יזום והשקעות

קבוצת בסדנו בראשותו של אליעזר גרוס, מחזיקה במספר חברות שבאמצעותן מבוצעות השקעותיה באפיקים שונים, בייחוד הייטק ונדל"ן. החברות השונות שבקבוצה פועלות באופן בלתי פוסק לאיתור הזדמנויות השקעה בעלות פוטנציאל, כדי להשיא תשואה ראויה. בחלק זה של סקירת החברות שלנו, נתמקד בארבע חברות: BSeed ישראל, BSeed ארצות הברית, פרנסה ו-אינווסטיניישן.

  • BSeed ישראל – מדובר בחברה שמהווה מעין מערכת למיון המיזמים בבסדנו. היא מזהה אילו השקעות כדאיות פחות וכדאיות יותר. כמו כן, החברה מלווה מקצועית מיזמים וחברות הזנק שבהם מבוצעת השקעה, כדי למצות ככל הניתן את הפוטנציאל הכלכלי והעסקי שבהם.
  • BSeed ארצות הברית – מדובר בשלוחה של קבוצת בסדנו בניו יורק. החברה מלווה את המיזמים השונים של בסדנו למצב רווחי מעבר לים. באמצעות הקשרים הרבים שנוצרו בקרב קהילות יהודיות באמריקה, יחד עם גיוס משקיעים ועזרה בתחום השיווק, החברה מצליחה לעמוד בייעודה.
  • פרנסה – מדובר בקבוצת קרנות ו-SPV (מכשירי השקעה) שעורכות לחברות הפורטפוליו של בסדנו גיוס של הכספים הדרושים. החברה מחזיקה במכשירי השקעה מגוונים, חלק מהם מיועדים רק לציבור משקיעים מישראל וחלק רק לאמריקנים.
  • אינווסטיניישן – חברה שמספקת למשקיעים אמריקניים יכולת גישה מיידית לחברות הזנק ישראליות אונליין. גיוס סכומי הכספים דרך הפלטפורמה המופעלת על ידי אינווסטיניישן, פתוח לתושבי חוץ.

בסדנו - מידע על השקעות

מודל ההשקעות של בסדנו: כניסה בשלב מוקדם ויציאה בסבב הגיוס הראשון או השני

בעולם הדינמי של השקעות, כניסה אסטרטגית להשקעה ויציאה בזמן, הם המפתח למקסום התשואה. קבוצת בסדנו, הידועה בתחום ההשקעות, עובדת במודל השקעה מעניין: התמקדות בכניסה בשלבי SEED

לקריאה נוספת »
נגישות